MÜŞTERİ GİRİŞİ DEMO TALEBİ

BR Mağazacılık: Nebim V3 ERP’nin Farklı Dil Seçenekleri ile Yurt Dışında Farklı Ülkelerde de Bizimle Olması Hayatımızı Müthiş Derecede Kolaylaştırıyor

Yurt içi ve Yurt dışı tüm operasyonlarını Nebim V3 ERP ile yöneten Altınyıldız Classics – BR Mağazacılık, Nebim V3 ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyor. Altınyıldız Classics Yurt Dışı Operasyonlar ve Satış Direktörü Osman Çavuşoğlu yurt dışında açmaya devam ettikleri mağazalarında da kullandıkları Nebim V3 ile ilgili görüşlerini paylaştı.


Firmanızı kısaca tanıtır mısınız?

“Altınyıldız aslında 1952 yılına dayanan bir hikâyeye sahip. Kumaş fabrikaları ile hayatımıza giriyor. Türkiye’nin en köklü sanayi kuruluşlarından bir tanesi. Türkiye’de herkes Altınyıldız deyince markamızı çok yakından tanıyor. Markamızın perakendeye girişi aslında BR Mağazacılık’ın kuruluşu ile 2011 yılında gerçekleşiyor. 2011 yılında Altınyıldız Classics olarak Altınyıldız Classics tabelalı mağazalar açmaya başladık. Yaklaşık yedi sekiz sene içerisinde 180 lokasyona ulaştık. 2011’den bu yana yaklaşık 10 senede Boyner ve YKM’deki mağazalarımızı da sayarsak 300 satış noktası ile hatta 10 ülkedeki yurt dışı operasyonlarımızla beraber toplamda 320’den fazla lokasyon ile satış faaliyetlerine devam ediyoruz.” 

Nebim ile nasıl tanıştınız ve neden Nebim V3’ü tercih ettiniz?

“Altınyıldız erkek giyim kategorisinde şu anda Türkiye’nin lider markası, pazarı domine ediyoruz. Zaten Türkiye pazarında Nebim ile çalışıyoruz. Fakat bence Nebim’in farkı bize yurt dışında da kullanılabilme imkânı sağlıyor olması. Biz yurt dışında rakiplerimizden biraz daha farklı hareket etmeye çalışıyoruz. Genelde yurt dışı operasyonları bayi ağırlıklı yürüyor. Zaten kendi yürüttüğünüz operasyonlarda sorun yok. Herkes perakende matematiğini, mağazaları gayet yakından takip ediyor fakat bayi operasyonlarında markalar maalesef gereken önemi vermiyorlar. Biz bunu biraz farklı yapmaya çalıştık. Olduğumuz ülkelerin hepsinde aynı Türkiye’deki gibi pazarı domine etmeye çalışıyoruz ve oranın yerel markası gibi hareket etmeye çalışıyoruz. Bütün bayi operasyonlarını birebir yakından online takip ediyoruz. Fatura başı adedi ne olmuş, LFL’si ne durumda, ortalama fatura tutarı ne kadar gerçekleşmiş, sevk satışı nasıl gidiyor, hangi ürünü satıyor, hangi ürünü satmıyor gibi aslında perakendenin doğal oluşumunda yapmamız gereken işleri yapıyoruz ve bu anlamda Nebim bize çok büyük destek oluyor. Nebim V3 ERP’nin farklı dil seçenekleri ile yurt dışında farklı ülkelerde bizimle beraber olması bizim hayatımızı gerçekten müthiş derecede kolaylaştırıyor.”    


Nebim V3 ile süreci nasıl yönetiyorsunuz, işleyişten kısaca bahsedebilir misiniz?

“Aslında birçok insana sorduğunuz zaman yurt dışında açtığı mağazaları, mağazaların karlılığını, verimliliğini söylüyor.  Fakat kapatılan mağazalar konuşulmuyor maalesef. Verimsiz mağazalarda hayatımızın içerisinde. Biz o açtığımız mağazaları kapatmak istemiyoruz. Dünya markası vizyonu ile hareket ediyoruz. Çok yakın gelecekte 100 mağazaya, 5 yıllık vadede de yurt dışında 200 mağazaya ulaşmak istiyoruz. Bu bağlamda açtığımız mağazaların karlı mağazalar olması lazım. Verimli mağazalar olması lazım. Burada da biz mağazaların operasyonları sürdürülebilir olması için onların bütün verilerini online takip ederek yorumluyor ve gerekli aksiyonları gerektiğinde alıyoruz.”  


Nebim V3’ü şu anda hangi ülkelerde kullanıyorsunuz ve hangi ülkelere açılmayı hedefliyorsunuz? 

“Bizim yurt dışı operasyonumuz üç dört yıl önce başladı. Yurt dışı bir startup işti bizim için. Önce markamızın tanındığı yakın coğrafyalardan başladık. Türk Cumhuriyet’lerinin neredeyse tamamında varız. Bir iki eksik olduğumuz yerler var. Şu an onlarla da görüşmeler yapıyoruz. Özellikle balkanları kendimize hedef aldık. Romanya’da kendi operasyonumuz var. Şu anda orada beş mağazamız var, yıl sonuna kadar on mağazaya ulaşmayı orta vadede de 30 mağazayı yakalayarak pazarın lideri olmayı hedefliyoruz. Almanya pazarında varız. Kuzey Afrika pazarında Cezayir’de operasyonumuz var. Az önce bahsettiğim gibi çok ülkeye girip birer mağaza açmaktansa, az ve nitelikli ülkelere girip derinleşmeyi arzuluyoruz. Söylediğim gibi, şu anda balkanlara odaklanmış durumdayız. Kosova, Arnavutluk, Makedonya, Karadağ, Sırbistan, Hırvatistan ve Slovenya’da ciddi çıkarma yapmış durumdayız. Ayrıca Almanya ve İtalya’yı yakından izliyoruz. Almanya’da üç tane mağazamız var. Burada hem online hem offline operasyonumuzu derinleştirmek istiyoruz. Kuzey Afrika çok önemli bir pazar. Cezayir’de üç mağaza ile yer alıyoruz. Çok memnunuz. Fas, Mısır şu anda incelediğimiz girmeyi düşündüğümüz pazarlar. Hemen yakın coğrafyamızda Filistin var. Filistin ve Irak’da markamıza ciddi bir ilgi var. Doğru yatırımcıyı seçmeye çalışıyoruz. Çünkü yatırımcının nitelikli olması, perakende tecrübesi olması, finansal kabiliyeti olması çok önemli. Markayı herkese emanet etmiyoruz. Mutlaka doğru insanı yakalamayı hedefliyoruz.”

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email