MÜŞTERİ GİRİŞİ DEMO TALEBİ

İş Emri Süreç Takibi ile Üretimde Kayıp Zamanın Önüne Geçiyoruz

Avrupa ülkelerine nihai konfeksiyon ürünleri ihracatı yapan Remar Tekstil Ticaret A.Ş Üretim Koordinatörü İsmail Yener, Nebim Üretim – İş Emri Süreç Takibi uygulamasıyla ilgili görüşlerini paylaştı.

Nebim ile ne zaman, nasıl tanıştınız? Ne kadar zamandır çalışıyorsunuz?

“Nebim ile ilk olarak 2011 yılında mağazacılık kısmı ile tanıştık. Daha sonra muhasebe modülü entegre edildi, nihayetinde de tedarik ve üretim zinciri de bu ekibe katılarak tam bir entegrasyon sağlanmış oldu.”

Firmanızda üretim ve ihtacatla ilgili farklı birçok süreç var. Terminleri ve  hedef tarihlerini yönettiğimiz bir süreç olan Nebim Üretim İş Emri Süreç Takip uygulaması ile siz firmanızda bu süreçleri nasıl yönetiyorsunuz?

“İş Emri Süreç Takip bizim için en önemli modüllerden biri. İstasyon sayımız fazla, bu istasyonları tek tek tanıtmak, ürünü o istasyonlara dağıtmak, ürünün hangi istasyonda hangi aşamada olduğunu görebilmek bizim raporlayabilmek, hangi aşamada olduğunu gözlemleyebilmek çok önemli. İş Emri Süreç Takibi ile siparişi yerleştirdik sonra sevkiyata kadar olan tüm süreçleri kolaylıkla yönetebiliyoruz. Sipariş daha müşteriden geldiği anda sisteme tanıtılarak ne zaman hangi aşamada hangi tarihte hangi istasyondan geçmesi gerektiği, ne kadar süre kalması gerektiği bilgilerini planlayıp görebiliyoruz.”

Bu uygulamayı hayata geçirirken ne tür zorluklarla karşılaştınız? Nasıl aştınız? Biraz onlardan bahsedebilir misiniz?

“Öncelikle uygulamak istediğiniz şeyin hayalini kuruyorsunuz. Bu hayale ulaşmak amacıyla da hedefler belirliyorsunuz. Bu projeyi hayata geçirirken bizim geçmişte edindiğimiz bazı tecrübeleri Gold Çözüm Ortağınız BasePro Yazılım ve sizlerle paylaştık. Uzun toplantılar, fikir alışverişleri yaptık. Kademe kademe bunları hayata geçirmeye başladık. Hayata geçirmeye başladığımız aşamalarda eksikler olduğunu fark ettikçe bunları sizlerle paylaşarak tamamlamalar yaptık. Böylelikle başarılı bir şekilde canlı kullanıma aldık.”

Peki sizin için bu uygulamanın en önemli faydaları nelerdir?

“Kayıp zamanları ölçmek aslında işin en önemli noktası. Ağırlıklı olarak yurtdışı çalıştığımız için siparişlerin terminleri, oradaki gecikmeler çok önemli bir hal alıyor. Kumaşı zamanında bulundurmaktan dikim atölyesini doğru yerde doğru planlamak, yıkamaların doğru şekilde organizasyonu gibi birçok planlama yapılması gerekiyor. Bu uygulama ile sipariş geldiği andan itibaren hangi istasyonda ne kadar süre geçirmesi gerektiğini planlayarak, hangi istasyona hangi tarihte yerleştirilmesi gerektiğini biliyoruz. Bu istasyonda yaşadığı aşamayı görebiliyor, herhangi bir gecikme olması halinde ise bir sonraki istasyonda neler yapabileceğimizi hızlıca planlayabiliyoruz.”

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email