MÜŞTERİ GİRİŞİ DEMO TALEBİ

Kiğılı Romanya: Romanya’daki İş Süreçlerimizi Türkiye’deki Gibi Kolaylıkla Merkeze Entegre Bir Şekilde Yönetebiliyoruz

Kiğılı, farklı ülkelerdeki iş süreçlerini de Nebim V3 ile yönetiyor. Kiğılı Romanya Ülke Müdürü Tayfur Aydın, Romanya’da hayata geçirdikleri Nebim V3 projesiyle ilgili görüşlerini paylaştı.

Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

“Türkiye’de hazır giyim sektörünün oluşmasında ve gelişmesinde öncü rol üstlenen markalardan biri olan Kiğılı’nın kuruluş tarihi 1938’lere dayanıyor. 60’lı yıllarda Türkiye’de hazır giyim kavramı çok fazla oluşmadığından Kiğılı erkekler için kumaş satan bir mağaza olarak hizmet vermekteydi. 1965 yılında ilk gömlek üretimimizi gerçekleştirip, ilk mağazamızı Beyoğlu’nda 1969 yılında açarak hazır giyim sektöründe yerimizi almış olduk. 1989 yılında Türkiye’nin ilk alışverişi merkezi olan Galleria’da açtığımız mağaza ile de organize perakende dünyasına ilk adımımızı attık. Şu anda Türkiye’de 67 ilde 225 mağaza, yurt dışında 40 ülkede 150’den fazla satış noktası ile hizmet veriyoruz. “

Nebim V3 ile Romanya’da hangi iş süreçlerinizi yönetiyorsunuz?

“Nebim V3 ile satış, indirim kampanyaları, mal kabul, stok yönetimi, yurt dışı ithalat ve ihracat süreçleri ile gümrük maliyetlerinin ürünlere dağıtılması sonrası ofis bazlı SMM çalışmalarımızı yürütüyoruz.”

Proje geçişinde ne tür zorluklarla karşılaştınız ve bu zorlukları nasıl aştınız?

“Yurt dışında bazı resmi prosedürler, devletin istediği yasal raporlar ve bunların entegrasyonları bizleri zorlayabiliyor ve ciddi sıkıntılar çıkartabiliyor. Bunları uyarlamak gerçekten ciddi bir zaman ve çalışma gerektiriyor. Fakat biz Romanya’da Nebim ile yaptığımız çalışmada bu tür zorlukları yaşamadık. Çünkü Nebim tarafında hali hazırda kaydedici cihaz entegrasyonundan devletin istediği raporlara kadar birçok süreç zaten uyarlanmış vaziyetteydi. Bizim sadece bazı tanımlamalar yaparak sürece başlamamız gerekti.”

Nebim V3’ den sağladığınız en önemli faydalar nelerdir?

“Nebim V3’ten sağladığımız temel faydalar satış, raporlama ve stok yönetimi başta olmak üzere tüm iş süreçlerini bir tek platformda birbirine entegre bir şekilde yürütebiliyor olmamız diyebilirim. Birçok dil desteğini ve yabancı para birimi ile işlem yapılabiliyor olması da bizim için çok önemli. Ayrıca Romanya’daki mağazalarımızın Türkiye merkezden online olarak yönetilebiliyor olması da buradaki iş süreçlerimizi inanılmaz anlamda kolaylaştırıyor.

Türkiye’de açılan ürün kartlarını tekrar Romanya tarafında açmak zorunda kalmıyoruz. Sevkiyatlar merkezdeki operasyondan bize sevk olduğu zaman biz de bir daha buradaki alış hareketlerini girmek zorunda kalmıyorsunuz. Sonuçta yapı tamamen otomatik bir şekilde planlanabilir durumda. Dolayısıyla Türkiye’de işleyiş nasılsa biz de burada aynı işleyişi sağlıyoruz.”

Nebim’in Romanya’daki Çözüm Ortağından ne şekilde hizmet alıyorsunuz?

“Biz Sqare Mile (VTM Group)’dan muhasebe ve HR desteği alıyoruz. Aynı zamanda da Nebim desteği alıyoruz. İş süreçlerimizin buradaki ülkeye, kanunlara, mevzuata uyarlanması konusunda destek oluyor.”

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email