MÜŞTERİ GİRİŞİ DEMO TALEBİ

Müşteri Analizleri ve Segmentasyon

Müşterilerinizi değer gruplarına, alış veriş davranışlarına, ürün ve marka tercihlerine ve demografik özelliklerine göre gruplandırarak farklı hizmetler sunabilirsiniz.

Önceki yıllarda alışveriş yapmış ancak bu yıl alışveriş yapmayan müşterilerinizi belirleyerek, tekrar alışveriş yapmasını sağlayacak özel avantajlar sunabilirsiniz.

Belirli bir tutarın üzerinde veya altında alışveriş yapan müşterilerinizi tespit edebilirsiniz.

Bir üründen satın alıp, ilişkili ürünlerden satın almayan müşterileri tespit ederek, bu müşteriler için özel kampanyalar hazırlayabilir ve diğer ürünlerin satışını arttırabilirsiniz.

Özel günlerde alışveriş yapan müşterilerinizi görebilir, bu müşterilerin özel günlerde yine sizden alışveriş yapmaları için onlara özel avantajlar sunabilirsiniz.

Düzenli olarak her ay alışveriş yapan ancak artık alışveriş yapmayı bırakan müşterileri tespit ederek, bu müşterilerin tekrar sizden alışveriş yapmalarını sağlayacak özel avantajlar sunabilirsiniz.

Satış miktarı, satış tutarı, satış dip iskontosu, tutar kampanya iskontosu vb. değerleri kullanarak istenilen sayıda kriter belirleyebilirsiniz.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email